Для дому
Для бізнесу

Часті запитання (для побутових споживачів)

Що потрібно знати про реформу ринку електроенергії?

З 1 січня 2019 року в Україні розпочався перший етап державної реформи ринку електроенергії. Законодавчо зміни передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії», що має на меті створити нові можливості та переваги як для клієнтів, так і для учасників ринку.

Відтепер жителів області обслуговують дві окремі компанії: оператор системи розподілу та постачальник. Компанія «Дніпровські енергетичні послуги» визначена державою єдиним постачальником універсальної послуги на території Дніпропетровщини.

З якими питаннями звертатися до оператора системи розподілу?

Оператор системи розподілу:

  • Відповідає за якість та надійність електропостачання;
  • Керує системою розподілу;
  • Експлуатує та ремонтує лінії електропередач, підстанції та інші енергооб’єкти;
  • Здійснює підключення та відключення споживачів від мережі;
  • Встановлює лічильники та фіксує їх показники

З якими питаннями звертатися до постачальника «Дніпровські енергетичні послуги»?

Постачальник «Дніпровські енергетичні послуги»:

  • Здійснює усі розрахунки та нарахування за електроенергію;
  • Приймає платежі від клієнтів за спожиту електроенергію;
  • Обслуговує клієнтів з питань розрахунків вартості та умов оплати, коректності нарахувань за електроенергію;
  • Фіксує показники лічильника;
  • Надає клієнтам послуги з енергоефективності

Кому та як повідомляти показники лічильника?

Фіксувати показники лічильника необхідно 1 числа кожного місяця та передавати до 5 числа.

Споживачі, підключені до мереж «ДТЕК Дніпровські електромережі», можуть повідомити показники приладів обліку цьому оператору системи розподілу або постачальнику «Дніпровські енергетичні послуги»:

  • Через форму зворотного зв’язку в Особистому кабінеті
  • Через особисте повідомлення на сторінці у Facebook
  • За телефонами контакт-центру: (056) 770-11-55, (050) 770-11-55, (067) 770-
  • 11-55

Споживачі, які підключені до мереж ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетичнакомпанія» та АТ «Укрзалізниця», мають повідомляти показники лічильника відповідно цим операторам системи розподілу. Компанії передаватимуть отримані дані «Дніпровським енергетичним послугам» для проведення розрахунків. Після цього клієнтам буде сформований рахунок, який можна буде сплатити через Особистий кабінет чи іншим зручним способом.

Якщо клієнт вчасно не повідомляє показники приладу обліку, нарахування здійснюються за середньодобовим споживанням на основі двох фактичних показників переданих раніше.

Що потрібно пам’ятати при сплаті рахунків за електроенергію?

Найзручніше сплачувати рахунки через Особистий кабінет. В онлайн-сервісі можна швидко здійснити оплату у зручний час та без комісії.

При сплаті рахунків за електроенергію через відділення банку, Укрпошти чи інтернет-банкінг важливо зазначати саме реквізити «Дніпровських енергетичних послуг»: МФО, ЄДРПОУ та розрахунковий рахунок.

Якщо Ви користуєтесь інтернет-банкінгом (Приват 24, ПУМБ Online тощо) та маєте збережені шаблони, за якими здійснюється автоматичне списання коштів, необхідно перевірити їх налаштування.

Щоб не помилитися при оплаті через відділення банку, варто пред’явити касиру платіжку з реквізитами та після внесення даних перевірити їх коректність.

Які переваги користування електронним Особистим кабінетом?

Переваги користування Особистим кабінетом для побутових споживачів:

  • Економія коштів – можна обрати варіант сплати рахунків без комісії;
  • Доступ без обмежень – у будь-який час та без черг у банку, доступ з комп’ютера, смартфону чи планшета;
  • Правильні реквізити – не потрібно вручну вносити дані, в Особистому кабінеті вказані актуальні реквізити постачальника;
  • Миттєве зарахування коштів – клієнт відразу бачить суму, що поступила на рахунок, а при сплаті у банку це може зайняти декілька днів;
  • Передача показників лічильника – після внесення даних приладу обліку відображається сума до сплати;
  • Підключення декількох особових рахунків – можливість в одному Особистому кабінеті сплачувати рахунки двох та більше клієнтів;
  • Електронна абонентська книжка – зберігається історія споживання, нарахувань та оплат з початку 2019 року;
  • Консультації у режимі онлайн – до контакт-центру можна звернутися через форму зворотного зв’язку;
  • Швидка авторизація – для входу в Особистий кабінет на сайті dnep.com.ua використовується той самий пароль, що й на сайті попереднього постачальника;
  • Корисна інформація – в Особистому кабінеті є відповіді на найбільш актуальні питання споживачів, а також розміщуються новини «Дніпровських енергетичних послуг».

Як отримати консультацію щодо нарахувань у рахунку?

Клієнти мають можливість звернутися до постачальника дистанційно:

  • Через форму зворотного зв’язку в Особистому кабінеті
  • Через сторінку у Facebook
  • За телефоном контакт-центру: (056) 770-11-55, (050) 770-11-55, (067)770-11-55

У разі необхідності очної консультації спеціаліст контакт-центру може порадити клієнту звернутися до центру обслуговування.

Які документи брати із собою, якщо необхідно відвідати центр обслуговування?

Документи Укладення договору (нова електроустановка, приватний сектор) Укладення договору (нова або існуюча електроустановка,
квартира)
Звірка розрахунків Оформлення пільги Подання заявки на роботу з лічильником, придбання набору Розумний Watt Подання заявки на роботу з лічильником, після аварії Подання заявки на підключення після відключення за заборгованість
Паспорт + + + + + + +
Довідки про привласнення ІПН + +   +   + +
Документ про право власності/ користування + +          
Згода співвласників на укладення договору (у випадку, коли об’єкт належить декільком власникам) + +          
Декларація про початок виконання будівельних робіт або дозвіл на виконання будівельних робіт (для будівельного майданчика). Та/або декларація про готовність об’єкта до експлуатації чи сертифікат для новозбудованих або реконструйованих об’єктів. +            
Квитанції про сплату за електроенергію     +       +
Акт звірки розрахунків щодо оплати за електроенергію (за наявності)     +       +
Покази лічильника на день звернення   + + + +   +
Акт про усунення аварійної ситуації, виданий балансотримачем багатоквартирного будинку           +  
Пенсійне посвідчення (після виходу на пенсію)       +      
Свідоцтва про народження неповнолітніх членів родини, на яких поширюєтьсяпільга       +      
Довідка-дозвіл уповноваженого органу на оформлення пільги, коли пільгою користуються не за місцем реєстрації, а за місцем фактичного проживання       +      
Паспорт члена родини пільговика       +      
Довідка про привласнення ІПН члену родини пільговика       +      
Пенсійне посвідчення члена родини пільговика       +      
Довідка-дозвіл уповноваженого органу на оформлення пільги, коли пільгою користуються не за місцем реєстрації, а за місцем фактичного проживання для члена родини пільговика       +      
Ситуаційний план і топографо-геодезична зйомка в масштабі 1:2000 із зазначенням місця розташування об’єкту +            

Якщо у клієнта є право на пільгу (або була в минулому), при собі також потрібно мати посвідчення про надання пільги та довідку ЖЕО про склад сім’ї. Якщо ви маєте право на пільгу, але вона не зареєстрована у ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги», при собі потрібно мати повний пакет документів, що необхідний для оформлення пільги.

Документи необхідні для того, щоб спеціаліст центру обслуговування зміг:

  • Переконатися, що ви є власником особового рахунку або власник рахунку доручає вам вирішувати питання від свого імені*;
  • Укласти з вами договір про постачання електроенергії;
  • Провести звіряння розрахунків;
  • Підтвердити та оформити пільгу;
  • Оформити для вас заявку на послугу

*Інформація про клієнтів ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» є конфіденційною, тому завдання постачальника забезпечити безпеку ваших даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Хто має право на пільги при сплаті рахунків за електроенергію?

Пільги для оплати рахунків за електроенергію мають такі категорії осіб:

Без урахування доходів:

  • ветерани війни;
  • реабілітовані особи;
  • ветерани військової служби та ветерани органів внутрішніх справ;
  • військовослужбовці;
  • військовослужбовці Служби безпеки України на пенсії;
  • особи, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи

З урахуванням середньомісячного сукупного доходу:

  • особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;
  • жертви нацистських переслідувань;
  • діти війни;
  • батьки та члени сімей осіб рядового і керівного складу служби цивільного захисту, які загинули (померли) або пропали безвісти при виконанні службових обов’язків;
  • особи, звільнені зі служби цивільного захисту за віком, хворобою або за вислугою років, і які стали інвалідами під час виконання службових обов’язків;
  • особи, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи;
  • багатодітні, прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу.

Детальніше про пільги:

Про своє право на пільгу потрібно повідомити в письмовій заяві постачальнику електроенергії. З дня, коли ви подали заяву з пакетом підтверджуючих документів, пільга починає діяти.

Якщо ви не повідомите про своє право на пільгу ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги», вона не буде враховуватися в рахунках.

Як відновити електропостачання у разі відключення за заборгованість?

У разі відключення квартири/будинку від електропостачання за заборгованість, побутові клієнти отримують повідомлення за 10 днів до дати відключення.

Щоб відновити електропостачання, споживач має звернутися до центру обслуговування ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги», де необхідно:

  • провести звіряння розрахунків за електроенергію (у випадку, якщо ви не згодні із сумою боргу);
  • надати квитанцію про сплату заборгованості;
  • оформити заявку на повторне підключення.

Які послуги з енергоефективності надає постачальник «Дніпровські енергетичні послуги»?

Клієнти можуть отримати консультації з енергоефективності через Особистий кабінет, сторінку постачальника у Facebook, за телефоном контакт-центру або у центрі обслуговування. Крім того, діє пункт консультацій з енергоефективності у м.Дніпро у ТРЦ «Караван» (вул. Нижньодніпровська, 17).

Споживачі можуть економити до 50% сімейних витрат на електроенергію за допомогою набору Розумний WATT. До набору входить двозонний лічильник з послугою швидкого встановлення «під ключ». Він дозволяє сплачувати у два рази менше за електроенергію, що споживається з 23:00 до 7:00. Крім того, набір включає енергоефективні LED-лампи та смарт-розетку, що автоматично вмикає/вимикає у визначений час енергоємні прилади – бойлери, електрообігрівачі, пральні машини тощо.

Розрахувати економію від використання набору Розумний WATT можна за допомогою онлайн-калькулятора на сайті ДТЕК ЕСКО.

Замовити набір Розумний WATT з безкоштовною доставкою можна на сайті https://dtek-esco.com/, за телефоном контакт-центру, у центрах обслуговування або у пункті консультацій з енергоефективності у ТРЦ «Караван» (м. Дніпро, вул. Нижньодніпровська, 17).