Для дому
Для бізнесу

Квитанції за електроенергію за січень мешканці Дніпропетровщини отримають у новому форматі

Дніпро, 5 лютого 2019 року

Постачання електроенергії населенню у Дніпропетровській області з 1 січня 2019 року здійснює нова компанія – «Дніпровські енергетичні послуги». У лютому населення вперше отримає платіжки від нового постачальника.

У платіжках зміняться: назва юридичної особи, реквізити отримувача коштів та буде зазначено, з яких нарахувань формується загальна сума до сплати. При цьому тариф на електроенергію з урахуванням усіх його складових для населення не змінився.

Реквізити «Дніпровських енергетичних послуг» будуть розміщені у платіжних квитанціях та опубліковані на сайті компанії. Їх необхідно вказати при сплаті рахунку через відділення банку, пошти чи інтернет-банкінг. В Особистому кабінеті на сайті dnep.com.ua та електронних платіжних системах (iPay, Portmone та ін.) реквізити зміняться автоматично.

«Ми робимо усе можливо, аби зміни пройшли комфортно для споживачів. Переоформлювати договори не потрібно, тариф не змінюється. Важливо бути уважними при зазначенні реквізитів отримувача коштів. Найзручніший спосіб розраховуватися за спожиту електроенергію – через Особистий кабінет на сайті dnep.com.ua. Для зареєстрованих користувачів логін та пароль залишилися незмінними», – сказав Юрій Федько, директор компанії «Дніпровські енергетичні послуги».

Отримати консультацію з приводу нарахувань за електроенергію, сплати послуг, підвищення енергоефективності та повідомити показники лічильника можна:

  • через Особистий кабінеті на сайті dnep.com.ua;
  • на сторінці Дніпровських енергетичних послуг у Facebook;
  • за телефоном контакт-центру: (056) 770-11-55, (067) 770-11-55, (050) 770-11-55. Телефонна гаряча лінія працює щодня без вихідних з 7:00 до 21:00.
  • у найближчому центрі обслуговування клієнтів.  Адреси та графік роботи центрів обслуговування вказані на сайті постачальника.

За додатковою інформацією представники ЗМІ можуть звертатися за адресою: PR@dnep.com.ua