Для дому
Для бізнесу

Як сплачувати за електроенергію швидко, зручно і без комісії

Сьогодні електронний Особистий кабінет «Дніпровських енергетичних послуг» – це більше, ніж інструмент для сплати рахунків за світло. Споживачі електроенергії за допомогою сервісу можуть дистанційно і в будь-який час вирішити більшість питань: від передачі показників лічильника до консультацій в режимі онлайн. Тому його переваги вже оцінили понад 600 тис. жителів Дніпра і області.

10 причин користуватися онлайн-сервісом Особистий кабінет:

  1. економія коштів – можна вибрати варіант оплати без комісії;
  2. доступ без обмежень – у будь-який час і без черг у банках, з комп’ютера, смартфона або планшета;
  3. правильні реквізити – не потрібно вручну вносити дані, в Особистому кабінеті встановлені актуальні реквізити постачальника;
  4. миттєве зарахування коштів – клієнт відразу бачить, що сума надійшла на рахунок, при сплаті в банку це може зайняти кілька днів;
  5. передача показників лічильника – після внесення даних приладу обліку відображається сума до сплати*;
  6. підключення декількох особових рахунків – можливість в одному Особистому кабінеті сплачувати рахунки двох і більше клієнтів;
  7. електронна абонентська книжка – зберігається вся історія споживання, нарахувань і оплат з початку 2019 року;
  8. консультації в режимі онлайн – до контакт-центру можна звернутися через форму зворотного зв’язку;
  9. швидка авторизація – для входу в Особистий кабінет на сайті dnep.com.ua використовується той же логін і пароль, що і на сайті попереднього постачальника;
  10. корисна інформація – в Особистому кабінеті є відповіді на найпопулярніші запитання споживачів, а також розміщуються актуальні новини «Дніпровських енергетичних послуг»

*Для споживачів, які підключені до мереж «ДТЕК Дніпровські електромережі». Клієнтам, які підключені до мереж «Центральної енергетичної компанії» або «Укрзалізниці», необхідно передавати показники лічильника цим операторам системи розподілу.