Для дому
Для бізнесу

9 невідомих фактів про контакт-центр «Дніпровських енергетичних послуг»

Завдяки єдиній системі даних контакт-центр електропостачальника дистанційно обслуговує усіх споживачів області незалежно від їх місцезнаходження. Сюди окрім телефонних дзвінків потрапляють електронні листи, повідомлення через Особистий кабінет та Facebook. Про результати роботи за півроку, а також невідомі для більшості клієнтів факти розповіли співробітники контакт-центру:

  • Єдиний контакт-центр знаходиться у Нікополі. Він обслуговує всіх споживачів Дніпропетровщини з питань електропостачання, а це понад 1,3 млн домогосподарств;
  • З початку року всі оператори сукупно провели 16 тис. годин розмов. Це 300 тис. дзвінків за 6 місяців;
  • Приємний чоловічий голос автовідповідача, який вітає клієнтів, належить спеціалісту контакт-центру Євгену;
  • Найчастіше до контакт-центру звертаються мешканці м.Дніпро;
  • Рекордну кількість телефонних звернень один оператор прийняв 4 лютого – 340 дзвінків;
  • З початку року кількість повідомлень від клієнтів через Facebook збільшилась на 97%, а час очікування з’єднання з оператором зменшився на 45%;
  • Завдяки сучасному оснащенню приміщення рівень шуму на робочому місці оператора становить 67 дБ при гранично допустимій нормі 80 дБ;
  • Клієнтів обслуговують 50 співробітників контакт-центру, з них 48 – жінки;
  • Найбільш неочікуваним став дзвінок чоловіка о 7 годині ранку, який телефонував, аби перевірити, чи є оператори на робочих місцях, та просто побажати гарного дня.