Для дому
Для бізнесу

Olgun kadın banyoda bulunan genç adamı baştan çıkartıcı seks izle hareketlerde bulunarak kendisi ile birlikte olmasını sağladı porno video Seksi kadın pürüz içermeyen kalçası ile yatağın üzerinde domaldığında mobil porno arkasında duran adam boynundan tutarak amcık içine sert girip çıktı Sarışın rokettube Rus hatun mükemmel güzelliği ve süt gibi kusursuz vücudu ile herkesin porno resimler dikkatini çekebilecek tarzda Apartmandaki komşusuna yardım etmek ve porno izle kahvaltı yapmak için onun yanına giden kadın ona kahvaltı film hazırlarken adamda baksırıyla yatağında uzanıyordu Onun büyük aletini mobil pornolar kalkmış görünce dayanamayan kadın onun yanına gitti ve baksırı porno izle kaldırarak altında yatan büyük yarrağı ağzına almaya başladı sex hikayeleri Daha sonra tamamen soyundu

9 невідомих фактів про контакт-центр «Дніпровських енергетичних послуг»

Завдяки єдиній системі даних контакт-центр електропостачальника дистанційно обслуговує усіх споживачів області незалежно від їх місцезнаходження. Сюди окрім телефонних дзвінків потрапляють електронні листи, повідомлення через Особистий кабінет та Facebook. Про результати роботи за півроку, а також невідомі для більшості клієнтів факти розповіли співробітники контакт-центру:

  • Єдиний контакт-центр знаходиться у Нікополі. Він обслуговує всіх споживачів Дніпропетровщини з питань електропостачання, а це понад 1,3 млн домогосподарств;
  • З початку року всі оператори сукупно провели 16 тис. годин розмов. Це 300 тис. дзвінків за 6 місяців;
  • Приємний чоловічий голос автовідповідача, який вітає клієнтів, належить спеціалісту контакт-центру Євгену;
  • Найчастіше до контакт-центру звертаються мешканці м.Дніпро;
  • Рекордну кількість телефонних звернень один оператор прийняв 4 лютого – 340 дзвінків;
  • З початку року кількість повідомлень від клієнтів через Facebook збільшилась на 97%, а час очікування з’єднання з оператором зменшився на 45%;
  • Завдяки сучасному оснащенню приміщення рівень шуму на робочому місці оператора становить 67 дБ при гранично допустимій нормі 80 дБ;
  • Клієнтів обслуговують 50 співробітників контакт-центру, з них 48 – жінки;
  • Найбільш неочікуваним став дзвінок чоловіка о 7 годині ранку, який телефонував, аби перевірити, чи є оператори на робочих місцях, та просто побажати гарного дня.