Для дому
Для бізнесу

Olgun kadın banyoda bulunan genç adamı baştan çıkartıcı seks izle hareketlerde bulunarak kendisi ile birlikte olmasını sağladı porno video Seksi kadın pürüz içermeyen kalçası ile yatağın üzerinde domaldığında mobil porno arkasında duran adam boynundan tutarak amcık içine sert girip çıktı Sarışın rokettube Rus hatun mükemmel güzelliği ve süt gibi kusursuz vücudu ile herkesin porno resimler dikkatini çekebilecek tarzda Apartmandaki komşusuna yardım etmek ve porno izle kahvaltı yapmak için onun yanına giden kadın ona kahvaltı film hazırlarken adamda baksırıyla yatağında uzanıyordu Onun büyük aletini mobil pornolar kalkmış görünce dayanamayan kadın onun yanına gitti ve baksırı porno izle kaldırarak altında yatan büyük yarrağı ağzına almaya başladı sex hikayeleri Daha sonra tamamen soyundu

Без черг та в один клік: як електропостачальник став ближче до клієнтів

З початку року «Дніпровські енергетичні послуги» постачають електроенергію жителям Дніпропетровщини. Компанія відразу заявила, що робитиме акцент на розвитку клієнтських сервісів за європейським зразком. В якому напрямку рухається і яких результатів вже досягла – розповів її директор Юрій Федько.

З початку 2019 року жителі Дніпропетровщини стали клієнтами «Дніпровських енергетичних послуг». Окрім нового постачальника, що з того часу змінилося для споживачів?

Електропостачальник має бути зручним для клієнта, тому ми поставили собі за мету створити якісно новий рівень обслуговування. Сьогодні наші сервіси доступні та зрозумілі, але в той же час сучасні та інноваційні. І головне – ними безперешкодно може користуватися кожен з півтора мільйона клієнтів. Будь-яке питання з нашою компанією можна вирішити дистанційно. Тепер не потрібно чекати на паперову платіжку, витрачати час на черги, сплачувати комісію у банку. Передавати показники лічильника та розраховуватися за електроенергію можна через інтернет у будь-який час. 

Наскільки активно жителі використовують для цього онлайн-сервіси?

Наразі в Особистому кабінеті на нашому сайті зареєстровано 600 тисяч користувачів. Ці клієнти витрачають лічені секунди, щоб занести дані приладу обліку та сплатити рахунок без комісії. Кошти зараховуються миттєво, на відміну від оплати через банк чи Укрпошту. Більше половини зареєстрованих в онлайн-сервісі взагалі відмовилися отримувати паперові платіжки.   

Для тих, хто звик усе робити через смартфон, ми запустили окремий мобільний додаток. Один клік – і ви в Особистому кабінеті! Крім того, клієнтам, які надали до нашої бази свій номер мобільного, ми щомісяця формуємо та надсилаємо рахунки у Viber.

І, звичайно, куди ж у наш час без соціальних мереж! Коли гортаєте стрічку новин у Facebook на початку місяця, перейдіть на нашу сторінку, напишіть дані лічильника у приватні повідомлення, і можете не хвилюватися про коректність нарахувань за електроенергію.     

Але ж є клієнти, які не мають доступу до інтернету…

Так, ми потурбувались і про них. Звернутися до нашого контакт-центру можна 7 днів на тиждень за телефоном (056/067/050) 770-11-55. З початку року час з’єднання з оператором зменшився вдвічі і складає менше 3 хвилин. А з вересня можна скористатись ще однією інновацією: передавати показники лічильника через автовідповідач.

І все ж таки, коли споживачу необхідно особисто відвідати центр електропостачальника?   

Переважно для оформлення документів, але з розвитком дистанційного обслуговування таких випадків стає все менше. Наші центри обслуговування працюють по всій області. Якщо клієнт проживає в одному населеному пункті, а зареєстрований в іншому – не проблема! Ми налагодили усі процеси таким чином, щоб споживач міг отримати консультацію саме там, де це зручно йому. 

А щоб такий візит був комфортним, ми розпочали масштабне оновлення центрів. Наразі триває реконструкція центру у Дніпрі за адресою пр. Слобожанський, 127б. Незабаром його відкриття у новому форматі.  

Одне з питань, що завжди турбує споживачів – тарифи на електроенергію. Чи зміняться суми у платіжках?

Жителям Дніпропетровщини ми проводимо нарахування за тарифами, що встановлюються та регулюються державою. Вони єдині для всіх побутових споживачів України та наразі залишаються без змін. 

Ми піклуємось, щоб наші клієнти могли заощаджувати на сплаті рахунків за електроенергію. Тому ще один напрямок нашої роботи – це послуги з енергоефективності. У будь-якому центрі обслуговування чи через контакт-центр можна отримати безкоштовну консультацію та замовити енергоефективний набір Розумний WATT. Якщо комплексно використовувати його складові – двозонний лічильник, смарт-розетку, LED-лампи – можна на 50% зменшити суму у платіжці! Сьогодні переваги набору Розумний WATT оцінили понад 7 тисяч родин Дніпропетровщини.

Які плани компанії на найближчий час?

Ми не змінюємо наших цілей, але змінюємось якісно. Щоб нашим клієнтам було ще зручніше та комфортніше з нами. Минуло менше року, і ми вже можемо говорити про результати. Але це лише початок, попереду багато ідей, планів та масштабних проектів. У питанні якості обслуговування для нас не може бути компромісів. Обіцяємо й надалі рухатися у цьому напрямку.