Для дому
Для бізнесу

Olgun kadın banyoda bulunan genç adamı baştan çıkartıcı seks izle hareketlerde bulunarak kendisi ile birlikte olmasını sağladı porno video Seksi kadın pürüz içermeyen kalçası ile yatağın üzerinde domaldığında mobil porno arkasında duran adam boynundan tutarak amcık içine sert girip çıktı Sarışın rokettube Rus hatun mükemmel güzelliği ve süt gibi kusursuz vücudu ile herkesin porno resimler dikkatini çekebilecek tarzda Apartmandaki komşusuna yardım etmek ve porno izle kahvaltı yapmak için onun yanına giden kadın ona kahvaltı film hazırlarken adamda baksırıyla yatağında uzanıyordu Onun büyük aletini mobil pornolar kalkmış görünce dayanamayan kadın onun yanına gitti ve baksırı porno izle kaldırarak altında yatan büyük yarrağı ağzına almaya başladı sex hikayeleri Daha sonra tamamen soyundu

«Дніпровські енергетичні послуги» привітали подарунком мільйонного клієнта контакт-центру

На початку жовтня мешканка Дніпра Інна Шевченко зателефонувала до «Дніпровських енергетичних послуг», щоб передати показники електролічильника. Неочікувано для себе жінка стала мільйонною клієнткою контакт-центру. В подарунок від компанії вона отримала енергоефективний набір Розумний WATT з двозонним лічильником та послугою встановлення «під ключ».

– Все було дуже несподівано! Знайомі казали: «Та тебе мабуть розіграли».  Мені ніколи так не щастило. Я дуже зраділа, коли почула про подарунок. Адже вже цікавилась набором Розумний WATT, тим паче зараз переходжу на електроопалення, це взагалі дуже актуально.

У складі набору Інна отримала двозонний лічильник, смарт-розетку та набір енергоефективних LED-ламп. Тепер, користуючись електроопаленням, жінка може не хвилюватися за суми у платіжках, адже буде заощаджувати до 50% витрат на електроенергію.

Нагадаємо, що з 1 жовтня по 30 квітня для споживачів з електроопаленням діє тариф 0,9 грн при споживанні до 3000 кВт∙год (у звичайному тарифі така ж вартість до 100 кВт∙год) та 1,68 грн – від 3000 кВт∙год (у звичайному тарифі – від 100 кВт∙год). При застосуванні двозонного лічильника клієнт сплачуватиме вдвічі дешевше за електроенергію, що споживається з 23:00 до 7:00.  

Інна розповідає, що завжди відповідально ставиться до передачі показників лічильника.

– Мені дуже подобається, що у «Дніпровських енергетичних послугах» відповідають оператори достатньо швидко. З ними завжди приємно розмовляти. Дівчата за адресою чи номером особового рахунку знаходять в базі необхідні дані, називають суму до сплати, а також дають корисну інформацію про економію електроенергії.

Аби Інна та інші клієнти могли швидко та зручно отримати консультацію, електропостачальник модернізує сервіси дистанційного обслуговування. Так, з початку року час з’єднання з оператором скоротився вдвічі. А щоб передати показники лічильника, можна взагалі не чекати на лінії, а робити це через автовідповідач.

– Ще мені розповіли, що можна написати повідомлення на сторінці «Дніпровських енергетичних послуг» у Facebook і передати показники лічильника там. Ми ж всі зараз в інтернеті, гортаємо різні сторінки й дивимось новини. Як на мене, дуже зручно! Так, поміж ділом, зробити потрібну справу, – каже Інна Шевченко.

В електропостачальній компанії підтвердили, з початку року кількість онлайн-звернень збільшилась. Якщо у січні-лютому їх було кілька сотень, то зараз це у середньому 6,5 тис. повідомлень щомісяця. Переважна ж більшість клієнтів передають показники лічильника та сплачують за електроенергію в Особистому кабінеті на сайті компанії dnep.com.ua. Наразі в онлайн-сервісі зареєстровано понад 600 тис. користувачів.

«Дніпровські енергетичні послуги» піклуються, аби в клієнтів була можливість економити не тільки електроенергію, а й власний час. Це може здаватися дрібницями, але для нас це дуже важливо, ми щодня намагаємося зробити наші сервіси комфортнішими та зручнішими», – сказав директор «Дніпровських енергетичних послуг» Юрій Федько.