Для дому
Для бізнесу

«Дніпровські енергетичні послуги» запустили оновлений мобільний додаток для побутових споживачів

За допомогою мобільного додатку кожен житель Дніпропетровщини може контролювати стан особового рахунку, передавати показники електролічильника та сплачувати рахунки зі смартфону в будь-який час.   

Користувачі смартфонів, які мають Особистий кабінет на сайті dnep.com.ua, можуть завантажити мобільний додаток в GooglePlay чи AppStore, увівши у рядку пошуку назву електропостачальника – «Дніпровські енергетичні послуги». Після встановлення та швидкої активації споживач отримує доступ до свого особового рахунку.

Оновлений мобільний додаток «Дніпровських енергетичних послуг» дозволяє:

  • швидко заносити та передавати показники лічильника;
  • миттєво сплачувати рахунки без комісії одним зі зручних способів: уводячи номер платіжної картки, скануючи її камерою смартфону чи просто піднісши її до задньої поверхні смартфону (при наявності NFC-модуля у телефоні);
  • отримувати квитанції на електронну пошту після оплати; 
  • контролювати стан особового рахунку: наявність переплати чи заборгованості;
  • одним кліком вмикати ліхтарик, якщо лічильник знаходиться у темному місці;
  • налаштувати вхід у додаток через короткий пін-код чи пін-код та відбиток пальця.

«Зараз за допомогою смартфону можна вирішити переважну більшість питань щодо споживання електроенергії. Ми розуміємо наскільки це важливо і зручно для наших клієнтів. Тому оновлений мобільний додаток – це черговий крок у напрямку покращення якості обслуговування споживачів електроенергії у Дніпрі та області», – сказала керівник департаменту з продажів та клієнтського сервісу «Дніпровських енергетичних послуг» Оксана Грищук.

На звороті платіжок, які жителі Дніпропетровщини отримують у червні за травень, буде розміщено QR-код, скануючи який можна встановити та активувати мобільний додаток за декілька хвилин.