Для дому
Для бізнесу

Щомісяця контакт-центр «Дніпровських енергетичних послуг» відповідає на 160 тис. запитів клієнтів

Дніпро, 19 березня 2019 року

«Дніпровські енергетичні послуги» розвивають дистанційне обслуговування та багатоканальність для зручної консультації споживачів. Наразі переважна більшість з них відбувається в режимі онлайн.

Найчастіше клієнти звертаються з питань коректності розрахунків, умов сплати та передачі показників лічильника. В середньому оператори контакт-центру кожного місяця надають 110 тис. таких консультацій за телефоном та 50 тис. через електронні канали зв’язку. Зокрема, клієнти звертаються через сторінку «Дніпровських енергетичних послуг» у Facebook, електронну пошту hotline@dnep.com.ua чи свій Особистий кабінет, у якому наразі зареєстровано майже 600 тисяч користувачів.

«Перевага онлайн-консультацій для клієнта очевидна: він може написати повідомлення у будь-який час навіть зі свого смартфону. Тому цей напрямок ми будемо розвивати й надалі. Наприклад, зараз працюємо над створенням окремого мобільного додатку», – сказав директор «Дніпровських енергетичних послуг» Юрій Федько. 

Також звертатися до постачальника електроенергії споживачі можуть за телефоном (056/ 067/ 050) 770-11-55. Більшість клієнтів отримують відповідь на своє питання ще до з’єднання з оператором через систему автоінформатора зі зручною навігацією.

Усі онлайн-запити та телефонні дзвінки надходять до єдиного контакт-центру, який знаходиться в Нікополі та обслуговує всіх жителів Дніпра та області. Контакт-центр працює щодня без вихідних з 7:00 до 21:00.

«Головне правило для контакт-центру – відповісти кожному. Ми маємо всі умови, аби здійснювати дистанційне обслуговування клієнтів з більшості питань. І лише в окремих випадках рекомендуємо звертатися до центрів обслуговування», – розповіла керівник контакт-центру «Дніпровських енергетичних послуг» Поліна Кушнарьова.

Нагадаємо, що з 1 січня 2019 року питання щодо стану електромереж, якості та надійності електропостачання, підключення до мережі, встановлення лічильника слід адресувати до контакт-центру оператора системи розподілу.