Для дому
Для бізнесу

Сплачуємо за електроенергію правильно

З 1 січня 2019 року електроенергію жителям Дніпропетровщини постачає нова компанія – «Дніпровські енергетичні послуги». Що у зв’язку з цим змінилося для звичайних споживачів розповів її директор – Юрій Федько.

На що мають звернути увагу жителі області?

Змінилися реквізити для оплати рахунків за електроенергію. Це означає, що розраховуючись через відділення банку, Укрпошти чи інтернет-банкінг потрібно вказати нового отримувача коштів – «Дніпровські енергетичні послуги».

Важливо правильно зазначати банківські реквізити (МФО, ЄДРПОУ та розрахунковий рахунок) саме нашої компанії. Ці дані можна знайти у платіжних квитанціях за січень та на нашому сайті dnep.com.ua. Тож, повідомте їх касиру, або введіть в інтернет-банкінгу.

Якщо ви сплачуєте рахунки в електронному Особистому кабінеті, зможете й надалі ним користуватися на сайті dnep.com.ua. Повторно реєструватися не потрібно, а реквізити оновилися автоматично.

Що робити споживачам, які вже сплатили рахунок за січень за старими реквізитами?

Кошти, що деякі жителі за звичкою сплатили за старими реквізитами, нікуди не подінуться! Вони потрапили до попереднього постачальника (ДТЕК Дніпровські електромережі), і зараз він поступово перераховує такі помилкові оплати до нашої компанії. Після завершення процесу суми будуть зараховані на особові рахунки клієнтів, і вони побачать це у платіжках та Особистому кабінеті.

Для зручності споживачів питання буде вирішено автоматично. Тому жителям не потрібно нікуди йти та писати заяви. Але надалі слід уважно звіряти реквізити, аби кошти знову не потрапили до іншої компанії.

Чи змінилися тарифи на електроенергію?

Для населення тарифи не змінилися. Вони встановлюються державою, тому постачальник «Дніпровські енергетичні послуги» на них жодним чином не впливає. 

Чи потрібно переоформлювати договори та особові рахунки?

Підписувати нові договори не потрібно. Це ж стосується і особових рахунків – у кожного споживача він той самий, що і був раніше.

Чи змінилася процедура передачі показників лічильника?

Фіксувати показники лічильника потрібно 1 числа кожного місяця, а передавати – до 5 числа. Це важливо, аби ми здійснили нарахування, а ви отримали до сплати суму саме за той об’єм електроенергії, який було спожито. Якщо не повідомити дані своєчасно – розрахунок буде здійснено за середніми показниками.

Кому передавати показники лічильника та де жителі можуть отримати консультацію з приводу розрахунків і оплат?

Для цього споживачам варто звертатися до нашого контакт-центру. Звичайно, зручніше це робити в режимі онлайн – через Особистий кабінет, електронну пошту hotline@dnep.com.ua чи сторінку «Дніпровських енергетичних послуг» у Фейсбук fb.com/energoposlugydnipro. Якщо такої можливості немає, можна зателефонувати на гарячу лінію: зі стаціонарного 056 770 11 55 або мобільного 067 770 11 55 чи 050 770 11 55. Якщо оператор повідомить, що необхідна очна консультація, лише тоді вам буде рекомендовано відвідати найближчий центр обслуговування.