Для дому
Для бізнесу

У яких випадках йти до центру обслуговування «Дніпровських енергетичних послуг»

Дніпро, 27 травня 2019 року

Більшість питань щодо постачання електроенергії жителі Дніпропетровщини можуть вирішити дистанційно: через Особистий кабінет на сайті dnep.com.ua, сторінку постачальника у Facebookабо зателефонувавши до контакт-центру. Проте є випадки, коли побутовому споживачу необхідно відвідати один з центрів обслуговування клієнтів.   

Звертатися до найближчого центру обслуговування «Дніпровських енергетичних послуг» потрібно у разі:

  • укладання договору у зв’язку з приєднанням  нової електроустановки;
  • укладання договору на електропостачання після зміни власника житла;
  • оформлення пільги при оплаті рахунків за електроенергію;
  • подання заявки на відновлення електропостачання після відключення;
  • отримання консультації з енергоефективності та придбання набору «Розумний WATT»

З переліком документів, що необхідно мати із собою під час візиту до центру обслуговування, можна ознайомитися на сайті «Дніпровських енергетичних послуг».  

У той же час, щоб передати показники лічильника, дізнатися про тарифи та способи оплати, отримати консультацію щодо нарахувань у платіжці, клієнти можуть звернутися до контакт-центру за телефоном (056/067/050) 770-11-55, через форму зворотного зв’язку в  Особистому кабінеті, електронну пошту hotline@dnep.com.ua чи сторінку Facebook. Контакт центр працює щодня без перерв та вихідних з 7:00 до 21:00.

«Наразі оператори нашого контакт-центру можуть дистанційно вирішати переважну більшість питань клієнтів. В окремих випадках при необхідності очної консультації вони радять споживачам відвідати центр обслуговування», – сказав директор постачальної компанії «Дніпровські енергетичні послуги» Юрій Федько.