Для дому
Для бізнесу

Olgun kadın banyoda bulunan genç adamı baştan çıkartıcı seks izle hareketlerde bulunarak kendisi ile birlikte olmasını sağladı porno video Seksi kadın pürüz içermeyen kalçası ile yatağın üzerinde domaldığında mobil porno arkasında duran adam boynundan tutarak amcık içine sert girip çıktı Sarışın rokettube Rus hatun mükemmel güzelliği ve süt gibi kusursuz vücudu ile herkesin porno resimler dikkatini çekebilecek tarzda Apartmandaki komşusuna yardım etmek ve porno izle kahvaltı yapmak için onun yanına giden kadın ona kahvaltı film hazırlarken adamda baksırıyla yatağında uzanıyordu Onun büyük aletini mobil pornolar kalkmış görünce dayanamayan kadın onun yanına gitti ve baksırı porno izle kaldırarak altında yatan büyük yarrağı ağzına almaya başladı sex hikayeleri Daha sonra tamamen soyundu

В контакт-центрі «Дніпровських енергетичних послуг» час з’єднання з оператором зменшився вдвічі

З початку року час очікування на телефонній лінії до постачальника електроенергії «Дніпровські енергетичні послуги» скоротився удвічі й наразі складає менше 3-х хвилин. Дбаючи про якість та швидкість обслуговування клієнтів, компанія модернізувала роботу свого контакт-центру:

  • з вересня запущено автовідповідач для прийому показників електролічильника без з’єднання з оператором ;
  • у період збільшеного навантаження для обслуговування клієнтів долучаються додаткові спеціалісти;
  • клієнти все частіше звертаються до постачальника через Facebook та електронною поштою hotline@dnep.com.ua. З початку року кількість онлайн звернень постійно зростає і наразі складає у середньому 6,5 тис. повідомлень щомісяця.

Єдиний контакт-центр «Дніпровських енергетичних послуг» консультує всіх жителів Дніпропетровщини 7 днів на тиждень з 7:00 до 21:00. Оператори обслуговують клієнтів з питань розрахунків та нарахувань за електроенергію, приймають дані приладів обліку, дають поради з енергоефективності тощо. Звернутися до контакт-центру можна за телефоном (056/050/067) 770-11-55.

«Кожного дня оператори контакт-центру роз’яснюють нашим клієнтам питання щодо електропостачання. Наразі час очікування на лінії скоротився, і складає менше 3 хвилин. Це дозволило приймати більше звернень. Наприклад, 2 вересня оператор Владислава Перцева встановила рекорд і відповіла на 380 дзвінків», – сказав директор «Дніпровських енергетичних послуг» Юрій Федько.

Окрім контакт-центру, споживачі можуть отримати інформацію на сайті компанії, передати показники лічильника та сплатити за електроенергію в Особистому кабінеті, написати повідомлення у Facebook чи на електронну пошту, отримати онлайн-рахунок через Viber.